sobota, 24 września 2016

[Opracowanie] Dove Cameron - "If Only"

Piosenka "If Only" pochodzi z filmu "Następcy". Mal śpiewa ją podczas randki z Benem. Ten utwór wykonała także nasza polska młoda gwiazda,czyli Sylwia Lipka! Zapraszam do przeczytania opracowania i posłuchania piosenki!


TEKST
A million thoughts 
In my head
Should I let my heart keep listening?
'Cause up 'til now 
I've walked the line
Nothing lost but something missing

I can't decide
What's wrong, what's right
Which way should I go?

If only I knew what my heart was telling me
Don't know what I'm feeling
Is this just a dream?
Ah oh, yeah
If only I could read the signs in front of me
I could find the way to who I'm meant to be
Ah oh,
if only
Yeah

Am I crazy? Maybe we could happen
Yeah
Will you still be with me when the magic's all run out?

If only I knew what my heart was telling me
Don't know what I'm feeling
Is this just a dream?
Ah oh...

If only, yeah [3x]

If only

If only

TŁUMACZENIE

Milion myśli
W mojej głowie
Czy pozwolić mojemu sercu nadal słuchać?
Aż do tej pory
Szłam prostą drogą
Nic straconego, ale czegoś brakuje

Nie mogę zdecydować
Co jest złe, co jest dobre
Którą drogą powinnam pójść 

Gdybym tylko wiedziała, co dyktuje mi moje serce
Nie wiem, co czuję
Czy to tylko sen?
Och, och, tak
Gdybym tylko mogła przeczytać znaki przede mną
Udało mi się znaleźć drogę do 
Tego kim chciałam być
Och, Och
Gdyby tylko

Taaak!

Czy jestem szalona?
Może mogłoby się nam udać
Tak
Czy nadal będziesz ze mną, kiedy ta cała magia się skończy?


Gdybym tylko wiedziała, co dyktuje mi moje serce
Nie wiem, co czuję
Czy to tylko sen?
Och, och, oooch!

Gdyby tylko!
Tak!
Gdyby tylko!
Tak!
Gdyby tylko!
Tak!

Gdyby tylko!
Gdyby tylko!


Od 2014 roku Sylwia Lipka jest gwiazdą stacji telewizyjnej Disney Channel Polska.19-latka jest początkującą aktorką i piosenkarką. Na swoim koncie ma liczne nagrody i wyróżnienia zdobyte podczas konkursów wokalnych. Dodatkowo Sylwia Lipka występuje na deskach teatrów muzycznych. W 2015 roku 19-latka dołączyła do projektu Young Stars, który ma na celu promowanie zdolnej młodzieży. Przed premierą "Następców" w Polsce, Sylwia nagrała piękny cover, który spodobał się wielu fanom! 


Co sądzicie o tej piosence? Bardziej podoba wam się piosenka w wykonaniu Dove czy Sylwii?

6 komentarzy:

  1. To moja ulubiona piosenka z Następców!! Często ją słucham, mam nadzieję, że usłyszymy ją znów w Następcach 2. Wykonanie Sylwii również niesamowite, również bardzo podoba mi się włoskie wykonanie Se Solo - http://swiatdisneyapl.blogspot.com/2016/02/muzyka-disneya-woska-wersja-if-only.html Polecam :)
    http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą piosenkę <3 Ale wykonanie Sylwii mi sie wgl nie podoba :(
    Pozdrawiam
    www.blog13londie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona piosenka z filmu! ♥ Jej słowa są tak piękne, że nie można tego opisać. :)

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka jest prześliczna a głos Dove w niej jest prześliczny dlatego też jej wykonanie bardziej do mnie przemawia :3

    http://disney-ourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna piosenka 💜 Moja ulubiona w następcach. Wykonanie Dove głęboko do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna piosenka 💜 Moja ulubiona w następcach. Wykonanie Dove głęboko do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon