czwartek, 28 lipca 2016

[Opracowanie] The Girl and the Dreamcatcher - "Cry Wolf"

Na Youtube pojawił się kolejny utwór The Girl and the Dreamcatcher, a jest to "Cry Wolf". Ta piosenka podkreśla osobiste i muzyczne harmonie zespołu. Zamknięcie relacji gra w tej piosence poważną rolę. Jak Rove powiedzieli: "Jednym z celów przewodnich "Negatives" była integralność i szczerość w naszych uczuciach i opowieściach. Lirycznie czujemy, jakbyśmy naprawdę osiągnęli to z "Cry Wolf"- Mamy też obsesję na pukcie podniesienia się w górę produkcji i to wywołuje napięcie".


TEKST
I swear I'm done, I swear I'm through
I swear this time I never come back to you
Break my heart, I give in
Every time we're we're gonna do it again

Water is rising it's filling the room
Light up my life darling we are renewed
If I am the waves then you must be the moon
You pull so hard I am drowning

I know, I still believe in
But you make it hard to meet it
When the sun comes up
That's night still leading
When the sun comes up
I've been defeated
Only ever do it
Cry, cry, cry, cry wolf
Only ever do it
Cry, cry, cry, cry wolf

Screaming loud, kiss me sweet
Beg it on my love you never miss a beat
Drag me down, save my life
Always say it's over but we know it's a lie

Water is rising it's filling the room
Light up my life darling we are renewed
If I am the waves then you must be the moon
You pull so hard I am drowning

I know, I still believe in
But you make it hard to meet it
When the sun comes up
That's night still leading
When the sun comes up
I've been defeated
Only ever do it
Cry, cry, cry, cry wolf
Only ever do it
Cry, cry, cry, cry wolf

I cry wolf oooh
Only ever do it
Cry, cry, cry, cry

I know, I still believe in
But you make it hard to meet it
When the sun comes up
That's night still leading
When the sun comes up
I've been defeated
Only ever do it
Cry, cry, cry, cry wolf
Only ever do it
Cry, cry, cry, cry wolf
Only ever do it

Cry, cry, cry, cry wolf

TŁUMACZENIE
Przysięgam, że skończę, przysięgam, że jestem gotowa/y
Przysięgam tym razem, nigdy nie wrócę do ciebie
Złam mi serce, poddaj się
Za każdym razem, gdy jesteśmy, zrobimy to jeszcze raz

Woda podnosi się, napełniając pokój 
Rozświetla się moje życie kochanie, jesteśmy odnowieni
Jeśli jestem falami, to ty musisz być księżycem 
Ciągniesz tak mocno, jestem tonąca/y

Wiem, ja wciąż wierzę w to
Ale sprawiasz, że trudno jest to spotkać
Kiedy wychodzi słońce
Ta noc wciąż prowadzi
Kiedy wychodzi słońce
Zostałam/em pokonana/y
Zawsze, gdy to zrobi
płacze, płacze, płacze, płacze wilk
Zawsze, gdy to zrobi 
płacze, płacze, płacze, płacze wilk

Głośny krzyk, pocałuj mnie słodko 
Błagaj, by moja miłość nigdy nie minęła
Pociągnij mnie na dół, ocal moje życie
Zawsze mówię, ze to koniec, ale wiemy, że to kłamstwo 

Woda podnosi się, napełniając pokój 
Rozświetla się moje życie kochanie, jesteśmy odnowieni
Jeśli jestem falami, to ty musisz być księżycem 
Ciągniesz tak mocno, jestem tonąca/y

Wiem, ja wciąż wierzę w to
Ale sprawiasz, że trudno jest to spotkać
Kiedy wychodzi słońce
Ta noc wciąż prowadzi
Kiedy wychodzi słońce
Zostałam/em pokonana/y
Zawsze, gdy to zrobi
płacze, płacze, płacze, płacze wilk
Zawsze, gdy to zrobi 
płacze, płacze, płacze, płacze wilk

Ja płaczący wilk oooh
Zawsze, gdy to zrobi 
płacze, płacze, płacze, płacze wilk

Wiem, ja wciąż wierzę w to
Ale sprawiasz, że trudno jest to spotkać
Kiedy wychodzi słońce
Ta noc wciąż prowadzi
Kiedy wychodzi słońce
Zostałam/em pokonana/y
Zawsze, gdy to zrobi
płacze, płacze, płacze, płacze wilk
Zawsze, gdy to zrobi 
płacze, płacze, płacze, płacze wilk
Co sądzicie o tej piosence? Dajcie znać w komentarzach!

5 komentarzy:

  1. Cudowna piosenka! Świetne opracowanie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta płyta to będzie całkowity sztos! ♥ A piosenka jak zwykle niesamowita. *-*

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super opracowanie!
    Piosenka jest cudowna! ♥

    Soydaria123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona piosenka z Negatives <3 Kocham ją. Razem z Make You Stay i Glowing in the dark tworzą trzy moje fav piosenki <3

    Pozdrawiam
    Julia

    www.blog13londie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tą piosenkę! Dove i Ryan tak ślicznie śpiewają, a razem to już powalają. Zaczynam obserwować tego bloga!
    polska-soyluna.blogspot.com
    agustinbernasconipolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon