środa, 4 maja 2016

Rove na RDMA 2016

30 kwietnia  w Los Angeles odbyło się Radio Disney Music Awards 2016. Było to największe muzyczne wydarzenie na którym zgromadziło się wiele znanych gwiazd. Nominowanych było bardzo dużo. Rove niestety nie byli nominowani, ale może w przyszłym roku to się zmieni.

Zwycięzcy:
Najlepsza artystka - Selena Gomez
Najlepszy artysta - Ed Sheeran
Najlepszy nowy artysta - Kelsea Ballerini
Najlepszy zespół - Fifth Harmony
Artysta z najlepszym stylem - Becky G
Najlepsza piosenka dla zakochanych - One Direction "Perfect"
Najlepsi fani - Harmonizers
Niespodzianka roku - Tori Kelly
Piosenka roku - Taylor Swift "Bad Blood"
Piosenka która przynosi uśmiech - Meghan Trainor "Better when I'm dancing"
Najczęściej wspomniany artysta Radio Disney - Taylor Swift
Najlepsza piosenka do śpiewania - Justin Bieber "What do you mean?"
Najlepsza piosenka przewodnia - Sabrina Carpenter "Eyes Wide Open"
Najlepsza piosenka do tańca - Ariana Grande "Focus"
Najlepsza piosenka na zerwanie - Taylor Swift "Bad Blood"
Ulubiona piosenka country - Maddie&Tae "Fly"

Na instagramie Disney Channel Australia dowiadujemy się, że Dove i Ryan otrzymali nagrodę "KoArdy"!
TŁUMACZENIE: Niewiele osób wie, jak to jest wygrać KoArdy..Ale @dovecameron i @mccarya wiedzą. Gratulacje kochani 😢🏆"



Na pewno wiecie, że nasza Sylwia Lipka miała okazję być na RDMA i nas reprezentować więc wstawiła dużo zdjęć z tego wydarzenia. Nie mogło zabraknąć fotki z ekipą "Liv i Maddie"! 

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika 🎼 Sylwia Lipka (@sylwialipka_music)
TŁUMACZENIE:"drużyna Liv i Maddie! #RDMA @disney_polska @disneychannelpl 💪🏻❤️🎥"

Po jakimś czasie Dove była bardzo zestresowana, bo zgubiła swój medalion z sercem, tóry jak wiecie jest dla niej bardzo ważny i nosi go wszędzie ze sobą.

Na szczęście znalazła go i poinformowała wszystkich na twitterze.

TŁUMACZENIE:"Nie mogłam znaleźć mojego medalionu z sercem & miałam duży ból w moim żołądku. Moi fani wiedzą, ile on dla mnie znaczy. DOSTAŁAM GO Z POWROTEM. Wszystko jest znowu dobrze."


ZDJĘCIA












6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia
    Zapraszam do mnie: swiatdinsyea123.blogspot.com, Za wszystko się oddźwięczam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się powyższymi komentarzami. Zdjęcia, jaki sam post są super. Generalnie cały blog jest świetny źródłem o Dove i Rove. Bardzo też podoba mi się wygląd. Robiłaś go sama, czy ktoś ci pomagał?
    http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cały szablon jest zrobiony przez blokotka czyli Mateusza z bloga Świat Disneya ;)

      Usuń
  4. Selena zawsze jest najlepsza!!!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Dove, jest piękna na tych zdjęciach <3
    Pozdrawiam <3
    http://martinastoesseloficialpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon