niedziela, 20 sierpnia 2017

Związek Dove Cameron i Thomasa Doherty


Na pewno wiecie, lub nie, ale Dove jest w związku Thomasem Doherty, którego poznała na planie filmu "Następcy 2"! Gra on tam Harry'ego Hooka, czyli syna Kapitana Hooka. O tym, że są razem dowiedzieliśmy się pod koniec stycznia 2017, a Dovey potwierdziła to 15 lutego. Oboje są w sobie bardzo zakochani i tworzą piękną parę. W tym poście znajdziecie wszystko, co powinniście wiedzieć o ich związku! 

Dove była zaręczona z Ryan'em McCartan'em, ale na początku października 2016 zerwali. Teraz gwiazda oficjalnie ruszyła i nie ukrywa swojego nowego związku. Dove i Thomas zdają się mieć super namiętny, a jednocześnie zabawny związek.

DOVE I THOMAS PRZYJAŹNILI SIĘ, ZANIM POWSTAŁO COŚ ROMANTYCZNEGO
Jak mówi powiedzenie, relacje są zwykle silniejsze, gdy budowane są dobre, solidne fundamenty i to właśnie dzieje się z Dove i Thomasem. Obydwoje byli przyjaciółmi nawet, gdy Dove i Ryan byli ze sobą. Spotkali się razem podczas kręcenia filmu "Następcy 2" i naprawdę zbliżali się do siebie. Jednak ważną informacją o przystojnym szkocie jest to, że mieszka w Londynie! Tak więc, mają związek na odległość, ale Dove wyjaśniła, że to jest coś w co oboje inwestują, wiec to nie jest takie trudne do zrobienia nawet wtedy, gdy oboje są w centrum uwagi.

"Myślę, że kiedy jest to właściwa osoba, to wcale nie jest takie trudne. Kiedy coś jest łatwe, jest to łatwe, bez względu na okoliczności życia. Kiedy jesteś jak "super w miłości" możesz znaleźć czas" powiedziała Dove.


THOMAS I DOVE STARALI SIĘ UTRZYMAĆ SWÓJ ZWIĄZEK W TAJEMNICY
Para starała się zachować na początku pewne rzeczy dla siebie, gdy ich przyjaźń wzrosła do czegoś więcej, ale jest jedna osoba, która zawsze wiedziała, co się dzieje, czyli Sofia Carson.

"Absolutnie, od samego początku istniała tam chemia. To było tajne dla wszystkich innych, oprócz mnie" powiedziała Sofia. "Przez chwilę była tajemnicą, którą chciała zachować. To było również oczywiste. Starała się zachować to w tajemnicy, ale to było bardzo oczywiste. Zawsze mówię, że dopóki ona jest szczęśliwa, ja jestem szczęśliwa."

Thomas przyznał, że wszystko pozostanie utrzymane w tajemnicy to, co działo się we wcześniejszych etapach, więc nigdy nie mówi zbyt wiele szczegółów na temat tego, w jaki sposób się spotkali. 

"Ja i Dove na naszej pierwszej randce poszliśmy na obiad i to było na początku w tajemnicy. Więc nic nie mów nikomu!" powiedział w wywiadzie dla RAW. On nawet opowiadał o jego idealnej pierwszej randce, która dosłownie brzmi dokładnie tak, jak on i Dove razem! Thomas wyjaśnił, "To zależy od osoby, którą zamierzasz zabrać na randkę. Ale dla mnie to byłby obiad, pójście na piknik albo coś podobnego. Gdzieś, gdzie można usiąść i porozmawiać z osobą oraz poznać ją."

THOMAS PODAROWAŁ DOVE BRANSOLETKĘ Z SERDUSZKIEM
Kiedy Dove wstawiła na Instagrama zdjęcie srebrnej bransoletki z sercem z napisem "Chlo" (od jej prawdziwego imienia Chloe) w dzień koło Walentynek, fani powiedzieli, że to jest piękne. Ale prawdziwą niespodzianką było to, gdy ludzie zobaczyli, kogo oznaczyła - to był Thomas! Kupił ją dla niej, co wskazywało, że ich nowy związek może być poważniejszy niż wszyscy myśleli. 

PARA ZADEBIUTOWAŁA RAZEM NA CZERWONYM DYWANIE PODCZAS iHERTRADIO MUCHMUSIC VIDEO AWARDS 2017 
Dove i Thomas pojawili się razem na ich pierwszym rozdaniu nagród i po prostu wyglądali tak słodko, jak nigdy dotąd.

Chociaż nie pozowali do żadnego oficjalnego zdjęcia razem, Thomas nie wstydził się okazywać uczuć przed wszystkimi


THOMAS NIGDY NIE BAŁ SIĘ POKAZAĆ PDA I BYŁ NAJWIĘKSZYM FANEM DOVE
Thomas lubi się bawić, tańczyć, śpiewać, chodzić na mecz hokeja i nie boi się pokazać, jak bardzo kocha swoją dziewczynę. To nie pierwszy raz pojawia się zdjęcie, gdy całuję ją w policzek. Wyraźnie on czyni ją bardzo szczęśliwą i dobrze jest widzieć, że Dove szczerze się uśmiecha! 

THOMAS ZNOWU PRACOWAŁ Z DOVE, A ONA STAŁA SIĘ GOŚCIEM W SERIALU!
Thomas gra jedną z głównych ról w serialu "The Lodge", a jego dziewczyna ma pojawić się w drugim sezonie jako Jess!

Jeszcze nie wiadomo czy Sean i Jess będą się znać lub będą zakochani, ale na pewno fani będą zachwyceni tym, że zobaczą parę na ekranie razem w zupełnie innym projekcie!

THOMAS JEST DUŻO WYŻSZY NIŻ DOVE
Dove opublikowała to zdjęcie na Instagramie. Ale opis dodany przez nią jest bardzo interesującym faktem, który każda osoba powinna znać o swojej drugiej połówce. Napisała  "6'0" || 5'2" pc @bethanwrightuk." Więc jest naprawdę wysoki - 10 centymetrów wyższy od Dove. I on oczywiście daje naprawdę wielkie niedźwiedzie uściski, sądząc po zdjęciu!

DOVE PRZYZNAŁA, ŻE KOCHA THOMASA
Dove weszła na Twittera, aby wyrazić, jak czuje się w tej chwili i napisała, "jestem taka szczęśliwa, i taka zakochana i życie jest dobre i ma tyle kolorów." Wtedy właśnie fan zapytał, czy była zakochana w życiu czy w Tomasie, a gwiazda Disney Channel odpowiedziała, że była zakochana w obu przypadkach! Napisała także na Instagramie "kocham cię" pod zdjęciem pary, które on udostępnił. Wyraźnie chce, aby każdy wiedział co czuje do swojego chłopaka.

Po zerwaniu Dovey z Ryan'em McCartan'em napisała w komentarzu, że w tym związku była nieszczęśliwa nawet jeśli mogli wyglądać idealnie na social mediach lub czerwonych dywanach.

 

Najwyraźniej jest teraz w znacznie lepszym miejscu, a jej fani mogą zobaczyć, jaka jest szczęśliwa.



THOMAS PAMIĘTA DOKŁADNIE MOMENT, W KTÓRYM ON I DOVE SPOTKALI SIĘ PRZED FILMOWANIEM "NASTĘPCÓW 2"
Thomas mówi, "To był pierwszy dzień prób. Nie znałem nikogo i zobaczyłem tą małą blondynkę, więc podszedłem do niej i powiedziałem "Cześć, jestem Thomas." ona odpowiedziała "Hej, jestem Dove." I przytuliłem ją i tak było. Reszta jest historią." 

DOVE MOŻE DOKŁADNIE OKREŚLIĆ CZAS, W KTÓRYM ZARÓWNO ONA JAK I THOMAS WIEDZIELI, ŻE MOGĄ SIĘ SOBIE SPODOBAĆ
Dove powiedziała, "Ja i Thomas urządziliśmy konkurs polegający na wpatrywaniu się sobie, który trwał 10 minut i to było po raz pierwszy. Wtedy byliśmy jak "O mój Boże, mogłabym się w tobie zakochać" Oboje skończyliśmy płacząc. (śmiech) Z naszych oczu zaczęły lecieć łzy i byliśmy jak "whoa." Ale chcesz być tam, wiesz co mam na myśli? Nie chcę nic robić. Chcę tylko spędzać czas z kimś."

SĄ 3 SŁOWA, Z KTÓRYMI DOVE KOJARZY THOMASA
"Kochany", "Seksowny" i "Brzydki". Dove na pewno ma poczucie humoru. Ona uważa, że wygląda gorąco z lub bez zarostu. 

DOVE PRZYZNAJE, ŻE KENNY ORTEGA BYŁ PIERWSZĄ OSOBĄ, KTÓRA POWIEDZIAŁA, ŻE DOVE I THOMAS SĄ WSPANIAŁĄ PARĄ
Powiedziała dla magazynu J-14 "Wiesz, co jest takie śmieszne? Kenny był taki, jakby nie mógł robić tego zbyt intensywnie, więc wymyśliliśmy tą całą fabułę. Kenny, ja i Thomas wymyśliliśmy tę historię (dla naszych postaci w "Następcach 2") w pierwszym tygodniu prób. Ja i Thomas chemia pomiędzy nami była tak intensywna, nawet poza kamerą, a także na próbach, ale o tym nie wiedzieliśmy. Ale ludzie mówili  "Kiedy wchodzicie do pokoju razem, to szaleństwo. Czy kiedykolwiek z nim rozmawiałaś.?" A ja odpowiadałam "Nie, nie bardzo." I powtarzali "Musisz." I oni lubili mówić mu to samo, żeby coś się wydarzyło. I my odpowiadaliśmy "Nie, jest dobrze." Ale Kenny podszedł do mnie i powiedział podobnie "Myślę, że bylibyście naprawdę dobrą parą." 

Thomas wydaje się być naprawdę dobrym facetem i bardzo kocha Dove. Ja uwielbiam Thomasa i cieszę się, że Dovey jest z nim szczęśliwa.
 Źródło: J-14com
A Wy lubicie Thomasa? Co o nim sądzicie?

8 komentarzy:

  1. Thomas wydaje się świetnym chłopakiem! Ich para to goal! Życzę im jak najlepiej! http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )




































      Usuń
  2. Bardzo polubiłam Thomasa z roli w serialu The Lodge. Cieszę się, że Dove jest z nim szczęśliwa. Razem wyglądają uroczo, a ich historia z nagrań do Następców 2 jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku miałam do niego stosunek neutralny, ale kiedy zobaczyłam jak bardzo Dove jest szczęśliwa wyraźnie go polubiłam. Wydaje się być naprawdę sympdatycznym chłopakiem. Życzę im jak najlepiej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dove i Thomas tworzą świetną parę i widać, że im się układa. Mam nadzieję, ze ich związek przetrwa długo, zwłaszcza, że mieszkają daleko od siebie. Życzę im szczęścia. http://disneybajecznyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thomas jest świetnym chłopakiem i uwielbiam jego poczucie humoru. Cieszę się, że Dove go poznała i jest z nim teraz naprawdę szczęśliwa. Razem wyglądają uroczo ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Thomas jest świetnym chłopakiem, lubię jego poczucie humoru. Jest naprawdę fajny. Dove Cameron jest moją ulubioną aktorką bardzo ją cenię i podziwiam. Dove i Thomas są najlepszą i najsłodszą parą,razem wyglądają naprawdę pięknie i uroczo ❤️�� Mam nadzieję że ich związek przetrwa naprawdę bardzo długo. ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon