środa, 26 października 2016

[Recenzja] Pamiętnik Mal


Pamiętnik Mal to zbiór sekretnych myśli córki Diaboliny z jednej strony mocno związanej z matką i pragnącej jej zaimponować złymi uczynkami, a z drugiej – stającej przed wyborem własnej ścieżki życiowej – wiodącej w stronę dobra lub zła. Dzięki Wydawnictwu Egmont mogę zrecenzować dla was tą książkę! Zapraszam do przeczytania!

Gdybyście ty i twoi przyjaciele zostali zmuszeni do opuszczenia miejsca, w którym dorastaliście, i przeniesienia się do nowego liceum, gdzie wszyscy nienawidziliby was na dzień dobry, co wtedy? Gdyby twoja matka była najnikczemniejszą kobietą, jaka kiedykolwiek stąpała po ziemi, i oczekiwała od ciebie, że pomożesz jej dokonać totalnej destrukcji? I gdybyś wtedy spotkała kogoś naprawdę wyjątkowego... i to wywróciłoby twój świat do góry nogami?


INFORMACJE
Wydawnictwo: Egmont
Seria wydawnicza: Descendants 
Bohater / Program wydawniczy: Następcy 
Ilustrator: Disney 
Oprawa: TWARDA 
Liczba: stron: 224
Cena: 29,99 zł

Na pierwszym planie widzimy Mal, ubraną w swoją ulubioną skórzaną kurtkę. Wyżej widnieje napis "Pamiętnik Mal" otoczony złotą ramką, a nad nim znaczek "Następców". Cała książka jest przyozdobiona różnymi rysunkami Mal. Natomiast na tyle znajduje się opis. Pamiętnik jest koloru srebrnego z odcieniami turkusu.

Czytając tą książkę możemy zobaczyć wszystko z perspektywy Mal. Podczas całej historii możemy poczuć to, co ona i odkryć emocje jakie jej towarzyszyły. Wiemy, że córka Diaboliny jest niesamowitą artystką, więc nie mogło zabraknąć jej rysunków. Dzięki pamiętnikowi Mal przeżywamy całą historię od nowa i uruchamiamy swoją wyobraźnię. Bardzo mi się spodobała, więc Wam też polecam ją przeczytać!

Podobała Wam się recenzja? Posiadacie swój egzemplarz? A może zamierzacie kupić?

6 komentarzy:

  1. Świetna recenzja! Ja swój pamiętnik kupiłam rok temu w grudniu, i na prawdę bardzo podoba mi się on!
    SwiatDisneya123blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja na prawdę bardzo fajna! Nie mam tego egzemplarza i raczej nie kupię, bo skierowany jest dla dziewczyn :D
    http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja! Fajny ten pamiętnik, moja siostra go ma i bardzo mi się spodobał :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pamiętnik, świetny wygląd, wszystko przejrzyste :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o tym słyszę :D
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa recenzja. Szczerze mówiąc zainteresowałaś mnie i chyba skuszę się na zakup *u* || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon