poniedziałek, 10 października 2016

[Recenzja] Anna Todd - "Imagines"


Czytaliście kiedyś książkę, w której to wy jesteście bohaterami? Ja ostatnio tak! Już 12 października na rynek trafi książka IMAGINES będąca zbiorem opowiadań fan fiction. Dzięki Wydawnictwu Znak dzisiaj mogę ją dla was zrecenzować! Zapraszam do rozwinięcia!

Anna Renee Todd (ur. 1989) – amerykańska powieściopisarka, autorka m.in. serii After. Jej powieści After należą do gatunku fan fiction, a inspirowane są brytyjskim boysbandem One Direction. Todd pierwszy tom opublikowała w 2013 za pośrednictwem platformy internetowej Wattpad, gdzie cieszył się dużą popularnością. W maju 2014podpisała umowę z Gallery Books i kontrakt filmowy z UTW.

Selena Gomez, Zac Efron, Bracia Hemsworth, Emma Watson, Kanye West, Jennifer Lawrence, Kylie Jenner, Chris Evans i mnóstwo innych gwiazd –
oni wszyscy potrzebują właśnie CIEBIE!


Wyobraź sobie, że…

JUSTIN BIEBER od rana zasypuje Cię uroczymi niespodziankami z okazji rocznicy Waszego… ślubu.
KIM KARDASHIAN potrzebuje Cię, by przetrwać w świecie, w którym nie można robić selfie!…
Na pokładzie samolotu zaprzyjaźniasz się z chłopakami z ONE DIRECTION…
W ramionach CHANNINGA TATUMA tańczysz najbardziej zmysłowy taniec na świecie…
Twój najlepszy przyjaciel ED SHEERAN ma dla Ciebie naprawdę szalony prezent urodzinowy…
DANIEL SHARMAN zabiera Cię na romantyczny spacer po plaży…


Wyobraźnia nie ma granic,
Więc wyobraź sobie, że może zdarzyć się wszystko, co zechcesz –
Z kim tylko zechcesz

Okładka jest koloru srebrnego, a na niej widnieje piękny, kolorowy napis IMAGINES, który przyciąga naszą uwagę. Obok widzimy opis książki i takie małe lusterko.


INFORMACJE:
Oprawa miękka
Format: 144x205
Liczba stron: 688
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania: 2016-10-10
ISBN: 978-83-240-3700-1
Tytuł oryginalny: Imagines. Celebrity Encounters Starring You
Tłumaczenie: Alka Konieczka, Agnieszka Myśliwy

KONKURS
Ta książka, to nie tylko przyjemna lektura, ale również szansa wrócenia pamięcią do czasów młodzieńczych, kiedy podkochiwaliśmy się w znanych aktorach. Dzięki tej pozycji zamierzamy również rozpowszechnić w Polsce literaturę fanfiction. 

W związku z tym, 3 października wystartował konkurs #IMAGINESpl na opowiadania tego gatunku. Najlepsze z nich zostaną wydane przez platformę Woblink w formie ebook. Co więcej, spośród opublikowanych, poprzez głosowanie, wyłonione zostaną trzy, które przetłumaczymy i wyślemy w prezencie Annie Todd. Szczegóły konkursu tutaj:
Szczerze mówiąc nie mogłam się doczekać, aż ta lektura do mnie przyjdzie. Byłam jej bardzo ciekawa. Zaczęłam czytać i od razu przeniosłam się w inny świat, w którym to ja byłam główną bohaterką.Dzięki tej książce uruchamiamy swoją wyobraźnię. Możemy przeżyć niesamowite przygody z najróżniejszymi gwiazdami. Bardzo mi się to spodobało i książka momentalnie mnie wciągnęła. Rzadko czytam fanfiction, ale te historie są świetne! Zdecydowanie wam ją polecam! Myślę, że na pewno wam się spodoba tak, jak mi!

Co sądzicie o tej książce? Zamierzacie ją kupić?

6 komentarzy:

  1. Kocham czytać fanfiction!! Na pewno kupię tą książkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książka. Czasami lubię sobie poczytać fanfiction. Pomyślę jeszcze nad zakupem tej książki bo wydaje się być fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie najlepsze gwiazdy w jednej książce... Tylko brakuje tam Dove! Książka wydaję się fajna, pomyślę nad zakupem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jaka świetna książka! Uwielbiam fanfiction, więcmuszę pożądnie się zastanowić nad zakupem. Bardzo dobra recenzja ;)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon