środa, 8 czerwca 2016

[Wywiad] Ryan nie zawsze był zakochany w Dove Cameron

Inquisitir przeprowadził wywiad z Rove. Czy zastanawialiście się kiedyś, co Ryan myślał o Dove kiedy pierwszy raz ją spotkał? Albo jak to się stało, że dostał się do Disney Channel? Jeśli tak, to zapraszam do przeczytania wywiadu!
NB:"Someone You Like" ma łagodny, trochę inny dźwięk z innego materiału. Tak naprawdę, to przypomina mi ścieżkę dźwiękową z filmu romantycznego. Czy ta piosenka jest inspirowana przez showbiznes i czy zgromadziło to jakąś współpracę?

Dove i Ryan:Z pewnością zgadzamy się, że to dla każdego z nas inny dźwięk. Ten zespół reprezentuje historię naszych stosunków. Czasami historia brzmi "Glowing in the Dark" lub "Written in the Stars" bo "my" jesteśmy hałaśliwi i głośni. Czasami te historie brzmią słodko, miękko i uczciwie. Podobnie gdy ludzie mają różne emocje, my jako muzycy lubimy zagłębiać się w różnych dźwiękach w celu zilustrowania naszych doświadczeń. Ta piosenka, podobnie jak inne, zależą od nas.
NB:Co jest najtrudniejsze w zakładaniu zespołu z osobą z którą jesteś w związku?

Dove i Ryan:Do tej pory wszystko co się stało jest łatwiejsze dla nas i to jest szczera prawda.

NB:Jakie było wasze pierwsze spotkanie? I jakie były wasze pierwsze wrażenia? Czy nazwalibyście to miłością od pierwszego wejrzenia?

Ryan:Poznałem ją na ostatnim castingu do roli Diggie'go. Moje pierwsze wrażenie było takie, że jest arogancka i obłudna. To na pewno nie była miłość od pierwszego wejrzenia. Aby wyjaśnić sprawę, nie sądzę, że kiedykolwiek mówiłem o niej źle. Gdy ją poznałem, nauczyłem się jej głębokiego charakteru oraz tego, jaka jest słodka i emocjonalnie surowa. Ona jest geniuszem, a mnie to niepowstrzymanie przyciągało. Pierwsze wrażenie to z pewnością nie wszystko i dziękuję mojej wersji w którą Bóg lub Bogini wierzy CODZIENNIE.

NB:Ryan, masz dużą rzeszę fanów, nastolatek i nastolatków. Co jest twoim obowiązkiem, jako wzór do naśladowania?

Ryan:Chociaż jestem bardzo wdzięczny za rolę w social media, którą odgrywam w moim życiu, aby mieć kontakt z fanami. Również widzę raz po raz, jak to negatywnie wpływa na społeczne stosunki młodszego pokolenia. Zasypując anonimowo zniewagami za kluczami listy dyskusyjnej, oczerniając innych i ich opinie, to dzieje się to, na co dzień w moich komentarzach lub na moim kanale. Cyber przemoc i społeczna niewiedza online jest bardzo poważnym problemem zwykle bez żadnego realnego znaczenia. Robię wszystko co w mojej mocy, aby promować dodatność jakkolwiek i kiedykolwiek mogę i konstruktywnie i łagodnie. Staram się zachęcać nastolatków i nastolatki, że jeśli chcą być częścią rozmowy na moich platformach społecznościowych, oczekuję, że zrobią to z opanowaniem i szacunkiem. 

NB:Jak dawny (wielokrotnie nagradzany) aktor z Minnetonka, Minnesoty, kończy na Disney Channel?

Ryan:Potrzeba dużo ciężkiej pracy i dużo szczęścia. Przedstawiłem wiele taśm Disney Channel w ciągu roku za pośrednictwem sieci Minneapolis. Kiedy miałem 18 lat i byłem wystarczająco szczęśliwy, to zostałem wybrany i wyleciałem oraz zostałem osobiście przesłuchany przez Disneya na warsztatach. Chociaż nie zarezerwowałem części, doświadczenie było tak pozytywne, że postanowiłem przeprowadzić się do Los Angeles na pełny etat. Ciągle miałem przesłuchania i przesłuchania do Disney, ponieważ zawsze chciałem dla nich pracować. Ostatecznie przyszło "Liv i Maddie", a postać idealnie do mnie pasowała!

NB:Myślę, że Ryan prawdopodobnie śpiewał na scenie w liceum, zgadza się? 

Ryan:Tak! Występowałem w każdej grze i musicalach jakie moja szkoła miała do zaoferowania, a jednocześnie utrzymywałem w równowadze profesjonalną pracę na urokliwym rynku w teatrze Minneapolis.

NB:Co było najtrudniejszą rzeczą w okresie przejściowym z działania do wokalnych artystów nagrywających? (Dla was obojga?) I który wolicie?

Ryan:Grałem od 8 lat, a śpiewam odkąd skończyłem 3 lata. Nie sądzę, że rozmach między grą, a śpiewaniem to przejście, ale raczej rozwój. Kocham robić obydwie rzeczy tak samo. Czuję, że moje serce i dusza nie mają innego wyboru tylko muszą śpiewać i grać. Nigdy nie mogłem wybrać jednego z nich. 
Podoba wam się wywiad? Już niedługo pojawi się kolejny, ale tym razem to Dove będzie odpowiadać na pytania! 

3 komentarze:

  1. Wow!
    Nie wiedziałam, że Ryan tak ją na początku postrzegał.
    To nie była miłość od pierwszego wejrzenia! O nie!
    Lecz na szczęście odkryli siebie nawzajem i się pokochali!
    Całuski 👄
    www.nowoscidisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ciężko w to uwierzyć, są świetną parą!
    ananasy-disneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon