piątek, 27 maja 2016

Dove Cameron rozmawia o pięknie i zaufaniu do ciała

Zdobiąca okładkę magazynu Tiger Beat, Dove Cameron jest naprawdę piękna - wewnątrz i na zewnątrz. Niedawno magazyn przeprowadził z nią krótki wywiad. Jesteście ciekawi jaki? Zapraszam do rozwinięcia!


jej osobowość - wyznała, że z mascarą nie zawsze była taka pewna siebie, jednak wyjawia w końcu jak pokochała (i zaakceptowała) każdą rzecz, która czyni ją wyjątkową.

Tiger Beat: Czy zawsze czułaś się pewnie w makijażu?

Dove Cameron: Absolutnie nie! Nosiłam dużo makijażu w szkole. W pełni przyznam, że to było tylko dla zabawy, ale to też było częścią mnie, bo chciałam nosić makijaż przez cały czas [kiedy byłam młodsza], ponieważ czułam się, jakbym nie była piękna pod nim. Ja naprawdę pogodziłam się z tym od tamtej pory, wyrosłam i doceniłam moją twarz bez tego. 

Tiger Beat: Gdy nie czułaś się pięknie, jak to pokonałaś? 

Dove Cameron: Szczerze mówiąc, starzeję się i zaczynam kochać siebie. Naprawdę dojrzewam i rozumiem, że lepiej korzystać z życia, niż mieć dobry wygląd. Rzeczy, które myślisz, że są wartościowe i że czynią cię wspaniałą nie są rzeczami, które dziewczynę po twojej lewej stronie czynią piękną. Tak jak tam...dosłownie wiedząc, że istnieje tylko jedna z was to po co marnować to na próbowaniu jakiś sposobów. To jest właśnie czas. Jeśli poświęcasz temu dość czasu, jestem zupełnie przekonana, że każdy taki będzie.

źródło: tigerbeat.com

9 komentarzy:

  1. Dove jest naprawdę śliczna zarówno w makijażu jak i bez, już nie wspominając o jej pięknym wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad! Dove jest naprawdę piękną dziewczyną.

    http://disneyofworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dove jest piękna bez makijażu, jak i z nim! ♥ Bardzo fajny wywiad. ^^

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dove olśniewa nawet bez makijażu! Świetny wywiad, nie widziałam go :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W 100% zgadzam się z dziewczynami powyżej!
    Dove jest piękna, a wnętrze ma jeszcze piękniejsze!
    Jest wspaniałą osobą!
    Zapraszam do mnie
    www.nowoscidisneya.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dove jest taka piękna! Świetny wywiad!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis, dużo pozytywnej energii. Ważne jest to, żeby akceptować siebie. Mieć do siebie pozytywne podejście. Ja lubię się malować, ale delikatnie. Tak tylko dla podkreślenia urody.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon