sobota, 25 czerwca 2016

[Recenzja] "Następcy. Powrót na Wyspę Potępionych"

13 czerwca 2016 roku do polskich księgarni trafiła książka "Następcy. Powrót na Wyspę Potępionych" od wydawnictwa Egmont, która opowiada o dalszych losach potomków czarnych charakterów z filmów Disneya czyli Diaboliny, Dżafara, Złej Królowej oraz Cruelli De Mon. Zapraszam do przeczytania recenzji!

MELISSA DE LA CRUZ  jest autorką Wyspy Potępionych, bestsellera New York Timesa, oraz wielu innych powieści, które trafiły na listy bestsellerów, m.in książki z cyklu Błękitnokrwiści: Błękitnokrwiści, Maskarada, Objawienie, Dziedzictwo, Klucze do Repozytorium, Zbłąkany anioł, Krwawe walentynki, Zgubieni w czasie oraz Bramy raju. Mieszka w Los Angeles z mężem i córką.



Mal jest ekspertką od zastraszania wrogów, ale zerwała z tym zwyczajem, gdy odcięła się od swych łotrowskich korzeni. Kiedy więc ona i jej przyjaciele: Evie, Carlos i Jay zaczynają odbierać złowrogie wiadomości, ponaglające ich do powrotu do domu, Mal po prostu nie może w to uwierzyć. Jasne, teraz jest dziewczyną króla Bena i zazwyczaj jest miła dla swoich szkolnych kolegów i koleżanek, ale mimo wszystko nie sądziła, że ktokolwiek byłby na tyle nierozgarnięty, żeby próbować ją ustawiać. A jednak właściwie to się udało. Zwłaszcza, że ona i jej przyjaciele zaczynają podejrzewać, że to ich nikczemni rodzice stoją za tymi wiadomościami. A gdy Evie zerka w swoje magiczne lusterko, to, co w nim widzi tylko potwierdza jej obawy. Wprawdzie od sprzeczki z Mal podczas koronacji Bena Diabolina jest malutką jaszczurką, ale nie bez powodu uważa się ją za najgorszą ze wszystkich złoczyńców na wyspie. Czyżby znalazła sposób na ucieczkę? Nieważne, o co tu chodzi, Mal, Evie, Carlos i Jay wiedzą, że muszą ukradkiem wrócić na wyspę i dotrzeć do sedna sprawy. Bez jej niesławnej przywódczyni wyspa jest jeszcze gorsza niż wtedy, gdy ją opuszczali, ale świeżo zreformowani złoczyńcy i tak mają problem z oparciem się wygodom domu - nawet tak ponurego jak Wyspa Potępionych. Czy dzieciaki poradzą sobie i pokonają zło kipiące w nikczemnym sercu wyspy? A może spisek, który ma na celu zniszczenie Auradonu, jednak się powiedzie?

INFORMACJE
Autor: Melissa de la Cruz
Format: 140x208
Objętość: 320 str.
Oprawa: Miękka
Cena: 29,99 zł
Premiera: 13 czerwca 2016 


Książka jest koloru czerwonego, co zdecydowanie przyciąga uwagę. Na okładce widzimy potłuczone lusterko Evie, a na nim czarną czcionką jest napisany tytuł. Okładka wygląda świetnie i bardzo mi się podoba. Natomiast tył ozdabia mroczny widok zamku. Ta lektura posiada 45 rozdziałów. 
Gdy lektura do mnie przyszła, to od razu zaczęłam ją czytać i nie mogłam przestać. Ta opowieść jest naprawdę wciągająca i trzyma w napięciu, a ja po przeczytaniu kolejnych rozdziałów musiałam wiedzieć co dalej. Moim zdaniem książka jest idealna dla osób młodszych, jak i starszych. Polecam ją wszystkim, którzy tak jak ja, uwielbiają świat Disneya.
Podoba wam się recenzja? Posiadacie już swój egzemplarz?

8 komentarzy:

  1. Świetna recenzja! Niestety ja nie mam swojego egzemplarza, ostatnio nawet byłam w księgarni, ale nie znalazłam tej książki...

    OdpowiedzUsuń
  2. To sprawdź w empiku

    OdpowiedzUsuń
  3. Dove ma Facebook'a? Jeśli tak dasz linka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) https://www.facebook.com/officialdovecameron/?fref=ts

      Usuń
  4. Super książką i super recenzja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałam na tą recenzję! ♥ Jak zawsze świetna! Muszę udać się po tą książkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja!
    themystoryofyourlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna recenzja! Ja już przeczytałam tą książkę i uważam, że jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon