poniedziałek, 21 marca 2016

[Opracowanie] Dove Cameron - "Genie in a Bottle"



Na Youtube niedawno trafił teledysk do piosenki "Genie In A Bottle" w wykonaniu Dove jako Mal. Jest to cover piosenki Christiny Aguilery. Moim zdaniem teledysk jak i piosenka są po prostu MEGA. Dove wykonała ją z taką niesamowitą energią, a choreografia jest świetna.

TEKST 
I feel like I've been 
Locked up tight
For a century of lonely nights 
Waiting for someone...
To release me

You're thinking, you're it and
Blowing kisses my way 
But that don't mean
I'm going to hear what you say 

Baby, Baby, Baby...

Oh, Whoa, Whoa...
(My mind is saying "Let's go") 
Oh, Whoa, Whoa...
(But my heart is saying "No")

If you wanna be with me,
Baby, there's a price to pay,
I'm a genie in a bottle, 
You gotta ask me the right way

If you wanna be with me,
I can make your wish come true
You gotta make a big impression
I gotta like what you do

I'm genie in a bottle baby,
Gotta catch me the right way honey,
I'm genie in a bottle baby,
Come, come, come on and let me out

Music's fading and 
the light's down low, 
Just one more dance and
Then we're good to go
Waiting for someone..
Who gets me....

My mind is racing
At the speed of light 
Let's go and have a little fun tonight
Baby, baby, baby.....

Oh, Whoa, Whoa...
(My mind is saying "Let's go") 
Oh, Whoa, Whoa...
(But my heart is saying "No")

If you wanna be with me,
Baby, there's a price to pay,
I'm a genie in a bottle, 
You gotta ask me the right way

If you wanna be with me,
I can make your wish come true
Just come and set me free, baby
And I'll be with you

I'm genie in a bottle baby,
Gotta catch me the right way honey,
I'm genie in a bottle baby,
Come, come, come on and let me out

I'm genie in a bottle baby,
Gotta catch me the right way honey,
I'm genie in a bottle baby,
Come, come, come on and let me out

Oh, Whoa, Whoa...
(My mind is saying "Let's go") 
Oh, Whoa, Whoa...
(But my heart is saying "No")

If you wanna be with me,
Baby, there's a price to pay,
I'm a genie in a bottle, 
You gotta ask me the right way

If you wanna be with me,
I can make your wish come true
Just come and set me free, baby
And I'll be with you

I'm genie in a bottle baby,
Gotta catch me the right way honey,
I'm genie in a bottle baby,
Come, come, come on and let me out

I'm genie in a bottle baby,
Gotta catch me the right way honey,
I'm genie in a bottle baby,
Come, come, come on and let me out

I'm a genie in a bottle baby...

TŁUMACZENIE
Czuję się jakbym była
szczelnie zamknięta,
Przez stulecia samotna w nocy
Czekam na kogoś kto....
by mnie uwolnił

Myśląc o tęczy,
ślesz całusy w moją stronę
To nie ma znaczenia,
usłyszę co powiedziałeś

Kochanie, kochanie, kochanie....

Oh, Oh, Oh...
(Mój umysł mówi żebyśmy poszli)
Oh, Oh, Oh...
(Ale moje serce mówi nie)

Jeśli chcesz być ze mną
Kochanie, musisz zapłacić
Jestem dżinem w butelce
Musisz zapytać mnie o właściwą drogę

Jeśli chcesz być ze mną
Mogę sprawić, że twoje marzenia się spełnią
Musisz zrobić dobre wrażenie
Muszę zobaczyć co zrobisz

Jestem dżinem w butelce, kochanie
Musisz złapać dobrą drogę, skarbie
Jestem dżinem w butelce, kochanie
Chodź, chodź, chodź i mnie uwolnij

Muzyka cichnie,
światła gasną
Jeszcze jeden taniec i
możemy odejść
Czekałam na kogoś ....
kto mnie złapie...

Serce bije
z prędkością światła
Chodźmy i miejmy dziś trochę zabawy
Kochanie, kochanie, kochanie....

Oh, Oh, Oh...
(Mój umysł mówi żebyśmy poszli)
Oh, Oh, Oh...
(Ale moje serce mówi nie)

Jeśli chcesz być ze mną
Kochanie, musisz zapłacić
Jestem dżinem w butelce
Musisz zapytać mnie o właściwą drogę

Jeśli chcesz być ze mną
Mogę sprawić, że twoje marzenia się spełnią
Po prostu spraw bym była wolna
a będę z tobą

Jestem dżinem w butelce, kochanie
Musisz złapać dobrą drogę, skarbie
Jestem dżinem w butelce, kochanie
Chodź, chodź, chodź i mnie uwolnij

Jestem dżinem w butelce, kochanie
Musisz złapać dobrą drogę, skarbie
Jestem dżinem w butelce, kochanie
Chodź, chodź, chodź i mnie uwolnij

Oh, Oh, Oh...
(Mój umysł mówi żebyśmy poszli)
Oh, Oh, Oh...
(Ale moje serce mówi nie)

Jeśli chcesz być ze mną
Kochanie, musisz zapłacić
Jestem dżinem w butelce
Musisz zapytać mnie o właściwą drogę

Jeśli chcesz być ze mną
Mogę sprawić, że twoje marzenia się spełnią
Po prostu spraw bym była wolna
a będę z tobą

Jestem dżinem w butelce, kochanie
Musisz złapać dobrą drogę, skarbie
Jestem dżinem w butelce, kochanie
Chodź, chodź, chodź i mnie uwolnij

Jestem dżinem w butelce, kochanie
Musisz złapać dobrą drogę, skarbie
Jestem dżinem w butelce, kochanie
Chodź, chodź, chodź i mnie uwolnij

Jestem dżinem w butelce, kochanie 



8 komentarzy:

  1. Mogę wiedzieć jak zrobiłaś efekt, u góry, gdzie są zdjęcia Dove z podpisem? Bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o ten efekt jak się wchodzi w post?

      Usuń
    2. Nie, o ten na samej górze, zmieniają się zdjęcia i jest np "sesja zdjęciowa dove". "dove jako mal" :)

      Usuń
    3. Na jakimś blgu kiedyś znalazłam :) W internecie jest tego dużo więc wpisz tylko "ruszający się banner na bloga" i tam ci wyskoczą różne tutoriale. Ja nie pamiętam niestety z jakiego bloga to wzięłam.

      Usuń
    4. W układzie powinnaś mieć kod :). Mogłabyś podać? Tam na pewno to będzie. Jeśli nie, ok rozumiem, być może sobie tego nie życzysz ")

      Usuń
    5. Napisz do mnie ne e-mail i wszystko ci podam :) email: dovecameronpolska@gmail.com

      Usuń
  2. Dove ma piekny głos. Bardzo podoba mi się ta piosenka w jej wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej niż oryginał! :D Nic dodać, nic ująć. ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon