poniedziałek, 21 marca 2016

Dove Cameron w Polsce!



Na pewno wiecie, że Dove przyjechała do nas w tamtym roku aby promować
film "Następcy". Postanowiłam zebrać to wszystko i napisać jeden porządny post.
W poniedziałek (21 września) Dove przyjechała do Polski. Udzieliła wywiadu dla Sylwii Lipki na jej kanał youtube

We wtorek (22 września) odbyła się sesja zdjęciowa w słowiańskim klimacie
na Placu Krasińskich w Warszawie.
Więcej zdjęć z sesji *klik*






Zdjęcia zza kulis





Nie zabrakło wspólnych selfie z Sylwią! 


W Warszawie Dove spotkała się też z blogerkami Disneya. Dziewczyny mogły zrobić sobie z nią zdjęcie, dostać autograf i zadać pytania.

Dove udzieliła też wywiadu dla DDTVN oraz Nasze Miasto.


Podsumowując wszystko na kanale Disney Channel Polska pojawił się filmik "Dove Cameron w Warszawie".

3 komentarze:

  1. Tak się składa, że miałam okazję poznać Dove osobiście i jestem nawet na zdj wyzej xd oraz w relacji, która leciała w TV pytałam ją czy mogę ją przytulic xD Dove jest na żywo tak samo ładna jak na ekranie i jest bardzo miłą i sympatyczną osobom.

    Zapraszam do mnie
    disneychannelpolska123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało ci się ją poznać :) Twojego bloga czytam codziennie. Jest świetny!

      Usuń
  2. To niesamowite, że Dove postanowiła odwiedzić Polskę i to zrobiła. :D Sesja jest prześliczna! ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon