niedziela, 11 lutego 2018

Dove Cameron dla Magazynu Kode | Sesja zdjęciowa




W tym poście przedstawiam Wam jedną z najnowszej sesji zdjęciowej naszej gwiazdy, która jest po prostu cudowna! Zdjęcia zostały zrobione w niesamowitych, żywych kolorach. Zapraszam również do przeczytania wywiadu, który Dove udzieliła dla Magazynu Kode. 


Zdjęcie | Nikko Lamere | @nikkolamere
Dyrektor Kreatywny | AllanTroy | @allantory_
Edytor Mody | Chanel Gibbons | @chaboonski
Fryzura | Rob Talty | @robsalty
Makijaż | Julianne Kaye | @juliannekaye
Projektant | Tony Todd | @xtonytodd
Asystent Projektanta | Jeanette Chiu | @jeanette.sc

Aktorka Chameleon, dziecko teatralne i artystka filharmonii, łatwo upaść #InLoveWithDove. Świeżo z "Następców" Dove Cameron wprowadza nas za kulisy nadchodzących projektów i opowiada o swoim kawalerze.


Kode: Dove, Obecnie kręcisz film "Dumplin '" z Jennifer Aniston, aktorką znaną z roli Rachel Geller w programie "Przyjaciele" i innych projektów. Z jakimi innymi aktorami chciałabyś współpracować? Jakieś konkretne wątki lub role?

Dove: Cieszę się, że jestem częścią tak niesamowitej obsady i pracuję z tak niesamowitym reżyserem. Zawsze byłam wielką fanką Jennifer i była dla mnie taka uprzejma. Pod względem innych wielkich nazwisk, miałam szczęście pracować z wieloma moimi bohaterami...Kristin Chenoweth, Kenny'm Ortegą, Jennifer Hudson, Arianą Grande, Jennifer Nettles...dużo Jennifer! Powiedziałabym, że po nich następnymi na mojej liście byliby Stanley Tucci i Jessica Lange! To moi ulubieni aktorzy filmowi.

Kode: Wygląda na to, że macie bardzo dobre kontakty się z gwiazdami w projektach takich jak "Następcy" i rozwijacie silne przyjaźnie. Czy te relacje przychodzą ci naturalnie, czy raczej trwa to trochę dłużej, aby zbudować te przyjaźnie? Czy są jacyś aktorzy, z którymi będziesz znowu pracowała?

Dove: Co za urocze pytanie! Tak, utrzymuję kontakt z praktycznie każdym przyjacielem z jakim kiedykolwiek zaprzyjaźniłam się we wszystkich moich projektach. Ludzie są moją ulubioną częścią życia i kochanie ich przychodzi mi łatwo! Jestem w stałym kontakcie z rówieśnikami i bliskimi. To przyjemność i mam szczęście, że też mnie kochają! Znowu będę pracować z każdym, nawet 10 razy.

Kode: Twój zakres postaci przeszedł z dobrych dziewczyn w "Liv i Maddie" do złej postaci w "Hairspray Live!"...Gdy dostajesz scenariusz albo myślisz o postaci, którą chciałabyś zagrać to co przychodzi Ci do głowy? Co przyciąga cię do określonej postaci lub roli?

Dove: Zazwyczaj przyciąga mnie wiele rzeczy. Jeśli postać jest dobrze napisana, kreska staje się łatwiejsza, nie ma większego problemu z jej sprzedażą. Zauważam to natychmiast w każdym skrypcie, kiedy czytają jak normalny człowiek. Po drugie, mimo że grałam wiele różnych postaci, oni wszyscy mieli kreskę, którą nazwałbym "zdrową manią". Jestem zdecydowanie człowiekiem z dużą energią, bardzo emocjonalną, z mnóstwem myśli w mojej głowie i chcę, żeby moje postacie to odzwierciedlały! Muszą więc być interesujące i możliwe do oglądania oraz wielowymiarowe.

Strój  Dove
Futro | Georgine
Top | CLD
Shorty | Nun Bangkok
Spodnie | Brashy Studio

Kode: Ostatnio opublikowałaś na swoim Instagramie informacje o nadchodzącym singlu "Talks About", czego możemy się spodziewać po singlu i albumie, na który możemy liczyć w niedalekiej przyszłości?
Dove: Pod względem ogłaszania "Talks About", to było trochę wczesne, ponieważ nie mam jeszcze daty premiery, ale po prostu musiałem dać moim fanom coś do pogryzienia i żeby poczuli się jak w środku procesu. Wiem, że czuli, że moja muzyka jest czymś o czym oni nic ani trochę nie wiedzieli! Piosenka jest nieco ostrzejsza, nieco głośniejsza niż to, co moi fani słyszeli ode mnie do tej pory, ale moi prawdziwi fani będą wiedzieć to, że jest daleko poza moją sterownią. To rodzaj muzyki, którą zawsze chciałam stworzyć! Jeśli chodzi o album, wkrótce otrzymam więcej informacji, ale musicie być na to gotowi!

Kode: Jest dzień wolny, a ty relaksujesz się, siedząc na kanapie i słuchając ulubionych kawałków...Kogo słuchasz? Jaki gatunek muzyki jest najczęściej grany na twoim ipodzie?


Dove: Zawsze byłam fanką mieszania gatunków. Chciałabym połączyć pop i jazz w przyszłości, ponieważ zawsze miałam romans ze starszą muzyką...ale teraz jestem trochę hałaśliwą dziewczyną! Kocham ciężkie produkcje i uwielbiam siedzieć na podłodze w studiu i grać je godzinami. Uwielbiam się angażować. 

Właśnie to robię teraz! Obecnie słucham "Witchcraft" Franka Sinatry, następna jest "Amy Amy Amy" Amy Winehouse, a kolejna to "Misbehaving" Labrinth.Uwielbiam muzykę, która sprawia, że serce wzbiera się w mojej piersi jakby zaraz miało wyskoczyć, muzykę z poczuciem humoru i ciemną nutą. Muzykę uśmiechu i uśmiechania się oraz tańczenia boso po drewnianej podłodze



Kode: Zaczęłaś z teatrem w młodym wieku i pracowałaś przy teatralnych produkcjach takich jak "Hairspray Live!" i "Mamma Mia!". Co wzbudziło Twoje zainteresowanie i skłoniło cię do rozrywki? W jakich produkcjach chciałabyś pracować w przyszłości?

Dove: Odkąd pamiętam, wahałem się między teatrem muzycznym, filmem, telewizją i muzyką. Teraz jakoś trafił na szczyt mojego serca! Moje doświadczenie z "Hairpsray Live!" i "Mamma Mia!" pozostawiły mnie bez tchu i tak twórczo i emocjonalnie spełnioną, że nie mogę przestać myśleć o teatrze jak o nowym romansie. Chciałam ożywić "The Light in the Piazza" ZAWSZE, a teraz takie gwiazdy jak Clara...Lucy w "Jekyll and Hyde"...oczywiście Glinda w "Wicked"...Baby June w "Gipsy"... Będę też potrzebować ich, aby zmienić "Bombshell" w prawdziwy musical, najpierw będę gwiazdą jako Marilyn. NAPRAWDĘ chcę, żeby zrobili musical ze Stepford Wives! Myślę, że nadawałaby się do niego TAK DOBRZE! Ok, kończę. 

Kode: Reakcja zarówno na "Następców", jak i "Następców 2" była bardzo pozytywna, a fani powiedzieli, że podekscytowani są trzecią częścią. Czy są jakieś nadchodzące projekty Disney'a poza "Następcami"", którymi jesteś podekscytowana pracą lub oglądaniem?


Dove: Bardzo kocham Disney'owską rodzinę i będę wdzięczna oraz podekscytowana pracą z nimi nad nowymi projektami w przyszłości, ale z pełnym 4 letnim serią serialem komediowym pod moim pasem i szczęśliwą franczyzą, która jest na kółkach w tym momencie myślę,że mój związek z kanałem zbliża się do naturalnego, szczęśliwego końca! Zawsze będą rozmawiać z moją rodziną, z przyjemnością będę produkować jakimiś rzeczami na kanale, ale zdecydowanie czuję się starsza i powinnam wyprowadzić się z domu moich kochających rodziców i wybrać mój własny/główny!

Kode: Wiele gwiazd wyrasta z ich wizerunku Disney'a poprzez role lub projekty, które przyjmują. Czy planujesz opuścić swoje Disney'owe dni i spróbować tworzyć bardziej modny, dorosły wizerunek?

Dove: Nie sądzę, bym kiedykolwiek powiedziała, że celowo próbuję stworzyć bardziej modny obraz, aby odejść od mojego "obrazu Disneya". Właśnie kiedy nigdy nie próbowałam tworzyć nieautentycznego obrazu z moim życiem Disneya, nigdy nie próbowałam robić tego samego, co dorastając i tego, kim jestem na mojej drodze do stawania się. Próbowanie bycia kimkolwiek innym komunikuje brak poczucia bezpieczeństwa we własnym poczuciu jaźni i poziomie szacunku do samego siebie.J edyna osoba, której muszę to udowodnić, to tylko ja! I myślę, że ich praca jest samodzielna, znacznie głośniejsza niż jakikolwiek projektowany "obraz", który można doskonalić.

Kode: Aktorzy dużo czasu robią co w ich mocy, aby w pełni zagłębić się w rolę i naprawdę połączyć się z postacią, którą przedstawiają, na przykład masz spray do opalania, na zewnątrz w namiocie, w Gruzji w nocy w siatce na włosy. Jaka jest najdziwniejsza lub najtrudniejsza rzecz, jaką musiałaś zrobić dla roli? Czy są jakieś granice najdziwniejszej lub najtrudniejszej rzeczy, jaką zrobiłbyś dla roli?

Dove: Uwielbiam zagłębiać się w rolę! Myślę, że fizyczna transformacja jest ogromną częścią aktorstwa. Nigdy nie musiałem robić nic zbyt szalonego, tylko podstawy: uzyskanie lepszej kondycji fizycznej, dużo cardio, opalenizna, peruki, farbowanie włosów...przykrywając jakiś z moich tatuaży. Ale nie ma praktycznie żadnych ograniczeń do tego, co zrobię! Chciałbym albo stracić tonę wagi, albo zyskać tonę wagi, a może nawet ogolić sobie głowę!


Strój Dove
Ookulary | Linda Farrow
Top | Caro Marketing
Spodenki | Brooklyn Pr
Bbuty | Dolls Kill

Kode: Ty i twój chłopak, Thomas Doherty spotkaliśce się na planie "Następców 2", jaka powinna być wasza idealna randka?
Dove: Jesteśmy wszędzie. Jesteśmy praktycznie taką samą osobą, która jest wyjątkową rzeczą dla nas w naszym związku! Oferujemy usługi od porzucania ważnych świąt lub imprez i zapalania świec, kupowania toreb i torebek z cukierkami, zamykania rolet i nie wychodzenia z naszego mieszkania przez 3 dni, lataniem do latania do przypadkowego miasta ni z tego, ni z owego, ubierania się jak w latach 90-ątych i zamawiania ciastek wartych 100$. Jesteśmy odrobinę dramatyczni i to działa dla nas.


Kode: Oboje macie bardzo wymagające harmonogramy z muzyką i filmami, jak wam się udało zachować równowagę i utrzymać silny romans?

Dove: Cóż, jeśli jedno z nas pracuje, a drugie nie, zawsze będziemy lecieć do drugiego i zostawać przy nim bez względu na to, co robimy. Nigdy nie chorujemy na siebie nawzajem zawsze lecimy, więc nie jest trudno złapać przypadkowe czerwone oko i zniknąć razem na tydzień! To też nie boli, że szalejemy za sobą. Nie wymaga wiele, aby utrzymać romantyczność.


Kode: Niektórzy porównaliby twoją relację z twoimi przyjaciółmi z obsady "Następców" do koleżeństwa gangu High School Musical. Czy nada utrzymujesz z nimi kontakt? Czy możesz podzielić się z nami naprawdę zabawnymi historiami z planu?

Dove: Wszyscy jesteśmy szalenie blisko. Szczerze mówiąc najbliżej z chłopakami. Dylan, Mitchell, Thomas i ja byliśmy NIEROZŁĄCZNI na planie "Następców 2". Boo i Cam są jak moje prawdziwe rodzeństwo. Wszyscy mieliśmy szczęście! To dużo wielkich serc i dużo zaufania. Jesteśmy także grupą, która uwielbia się śmiać, dzięki czemu jesteśmy związni.

1 komentarz:

Obserwatorzy

Szablon