sobota, 18 listopada 2017

Współpraca z Bellami Hair


17 listopada na stronie Just Jared pojawiła się informacja o nowym projekcie Dove, który później nasza gwiazda potwierdziła. Już w grudniu będziemy mogli zobaczyć nową kolekcję Dovey "Hair Extensions", czyli "Przedłużanie włosów"! Jest to dopiero pierwsze ogłoszenie z czterech, które niedługo zostaną ujawnione.

W wywiadzie z JJJ wyznała: "'Od dłuższego czasu byłam fanką Bellami i zawsze byłam miłośniczką przedłużania włosów i wszystkich rzeczy w świecie transformacji oraz zwiększonych efektów kosmetycznych."

"Kiedy zwrócili się do mnie o bycie ambasadorką marki, a nawet projektantką, byłam naprawdę podekscytowana."

Jeśli nie wiecie, Bellami jest znana z klipsów i przyszywanych przedłużaczy włosów, beż dużej ceny czy długiego procesu aplikacji.

Dove dodaje, że jej fani też pokochają tę kolekcję, ponieważ każdy znajdzie coś dla siebie.

Naprawdę, "Bellami był tak uprzejmy, że rzucił okiem na ich koło kolorów i przyczynił się do tego, co wydawało mi się być nieobecne."

"Mieli naprawdę bogatą kolekcję, zanim stałam się ich partnerką, a także pozwolili mi wnieść do tego swój wkład. Spojrzałam na kobiety w moim życiu i poczułam, że mogą nie być reprezentowane w swoim kole kolorów. Tak więc byłam podekscytowana dodając kilka bardziej pigmentowanych i dramatycznych kolorów."

Na pewno znacie platynowy kolor włosów Dove, który każdy chciałby mieć, więc teraz każdy może!

"Planuję również zaprojektować swój własny platynowy kolor, którym jestem naprawdę podekscytowana. Wiem, że moi fani szukali podobnego koloru do mojego, żeby mieć taki sam jak ja, więc teraz mogą."

Dove kontynuuje, "Bellami był ze mną przychylny w ten sposób. Jest też o wiele bardziej dramatycznych, bardziej zabawnych, mniej codziennych rozszerzeń i będę bardzo podekscytowana, gdy się pojawią, Fani bedą musieli poczekać i zobaczyć tę niespodziankę."

Niedługo pojawi się więcej informacji na temat współpracy Dove z Bellami!

CO SĄDZICIE O WSPÓŁPRACY DOVE Z TĄ MARKĄ? 

2 komentarze:

  1. Super, że Dove się rozwija i zaczęła współpracować z nową marką!
    http://swiatdisneyapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem dumna z Dove, widać że z roku na rok coraz to bardziej się rozwija :3
    http://jorgeblancopoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon