środa, 2 sierpnia 2017

Dove Cameron w "Mamma Mia!"


Dove zadebiutowała w Hollywood Bowl w musicalu "Mamma Mia!" w piątek wieczorem (28 lipca) i dostała dużo entuzjastycznych recenzji za odegranie roli Sophie! W tym przedstawieniu Dovey zagrała razem z Corbin'em Bleu, którego możecie znać z roli Chada w filmie "High School Musical"!

BrodwayWorld.com przeanalizował to przedstawienie i powiedział, że Dove "na pewno zdobędzie wasze serca po obejrzeniu tego" i że zaimponowała publiczności "jej maślanym głosem."

Fani na Twitterze pytają, kiedy Dove zadebiutuje na Broadwayu po jej wspaniałym występie w tym musicalu.

Marzeniem Dovey od zawsze było wystąpić na Broadway'u, więc ja już nie mogę się doczekać, aż to się spełni!

FILM "MAMMA MIA!" O CZYM OPOWIADA?
Przed laty Donna (Jennifer Nettles) oraz jej przyjaciółki, Rosie (Lea DeLaria) i Tanya (Tisha Campbell Martin) tworzyły zespół "Donna i Dynamitki". To były szalone lata. Teraz ta wciąż bardzo niezależna i pełna temperamentu kobieta prowadzi mały hotel na pięknej greckiej wyspie. Wiedzie spokojne, idylliczne życie. Do czasu gdy jej córka, Sophie (Dove Cameron) zakochuje się w przystojnym Sky'u (Corbin Bleu). Dziewczyna ma marzenie, chce aby na ślubie był jej ojciec. Tyle, że Donna nie chce o nim mówić córce. Sophie nie daje za wygraną i bez wiedzy matki czyta jej pamiętnik. Dowiaduje się z niego, że Donna sama nie wie, kto jest ojcem jej córki. Może nim być zarówno Bill (Steven Weber), Harry (Hamish Linklater), jak i Sam (Jaime Camil). Sophie, zaprasza bez wiedzy matki, trzech mężczyzn na swój ślub.

ARTYŚCI
Kathleen Marshall, reżyser i choreograf
David Holcenberg, dyrygent
Corbin Bleu, Sky
Dove Cameron, Sophie
Jaime Camil, Sam
Tisha Campbell Martin, Tanya
Lea DeLaria, Rosie
Hamish Linklater, Harry
Jennifer Nettles, Donna
Steven Weber, Bill


DOVE JAKO SOPHIE


WIDEO Z PRÓB

Corbin powiedział: "Kiedy po raz pierwszy miałem przesłuchania do występu, zapytałem, kto będzie grał naprzeciwko mnie. I chociaż nie mogli mi od razu powiedzieć, to oznajmili mi, że jest kimś, kogo naprawdę lubiłbym. A gdy dowiedziałem się, że to jest Dove, byłem podekscytowany, ponieważ bardzo szanuję ją i jej talent."

WIDEO Z WYSTĘPÓW





ZDJĘCIA





Oglądaliście film "Mamma Mia!"? Sądzicie, że Dove dobrze odegrała rolę Sophie?

2 komentarze:

  1. Obejrzałem te filmiki co dodałaś i są mega. Dove jest świetną aktorką i rola Sophie jest dla niej dobra, tak samo jak Mal w Następcach. Świetny post oby więcej takich i częściej.
    Zapraszam do siebie przy okazji Świat Disneya - http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dove wyglądała mega słodko. Widziałam też kilka filmików z występu i bardzo mi się spodobały. Dovey jest niesamowitą aktorką jak i piosenkarką!|| SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon