niedziela, 12 marca 2017

Dove Cameron dla Galore | Sesja zdjęciowa


Ostatnio opublikowano wywiad i piękną sesję zdjęciową Dove dla Magazynu Galore. Sesja ta została zainspirowana Marylin Monroe! Moim zdaniem wyszła świetnie, a z wywiadu możemy dowiedzieć się wielu nowych rzeczy, które Dovey dla nasz szykuje. Zapraszam do przeczytania i obejrzenia zdjęć!




Szczęśliwych spóźnionych urodzin! Jak czujesz się mając 21 lat?
Zupełnie inna. Obudziłam się i czułam się zupełnie nową osobą.

Naprawdę?
Nie, 20 była większa dla mnie. Ale spędziłam moje 21 urodziny z najlepszymi przyjaciółmi i wszyscy udaliśmy się do Las Vegas. I to było fenomenalne! Zrobiliśmy to dobrze. Moja najlepsza przyjaciółka i ja mamy tatuaże.

Co zrobiłyście?
Więc mam mały tatuaż X na moim małym palcu u ręki. Kiersey Clemons ma małe O. Myślę, że dla niej O oznacza jakby całość i jedność. A dla mnie X oznacza dużo. Nie ważne jaki kierunek umieścisz jako X to dalej jest X, który myślę, że jest naprawdę piękny dla mnie w tym czasie, w moim życiu, kiedy tak wielu ludzi chce ode mnie bardzo rożnych rzeczy. Czuję, że mogę spojrzeć w tył i zawsze pamiętać, że bez względu na to, gdzie pójdę to dalej jestem w tym samym rdzeniu (dalej jestem taka sama w moich przekonaniach).

I X oznacza dla mnie skrzyżowanie dróg. I znasz liczbę 10. Jest wiele znaczeń, rzeczywiście im więcej o tym myślę.

Także, to oznacza, że moja najlepsza przyjaciółka i ja chciałyśmy pasujące tatuaże haha.

Ogólnie rzecz biorąc, można powiedzieć, że jesteś szczęśliwa ze starzenia się?
Tak. Powiedziałabym, że tak. Wciąż dostaję pytania, czy nie wróciłabym do czasu, gdy miałam 16 lat, więc nie wiem, co to znaczy. Czuję się jakbym wyglądała młodziej, ponieważ staję się starsza. Kocham to. Mam na myśli to, że zawsze czułam się jak w swoim wieku z niedopasowanymi wnętrznościami. Teraz czuję się bardziej komfortowo w sobie. Uwielbiam starzenie się.

Na ile lat się czujesz?
Myślę, że kiedy miałam 20 lat, czułam się całkiem jak 20. I myślę, że teraz może 23. 23 może być następną, którą poczuję. Upadnę i znowu poczuję się zakorzeniona w ziemi. 21 jest interesujący dla mnie i nie wiem, czy czuję się na 21 lat.

Dobrze, czuję się jakby 21 zawsze trwało, trochę nadciągało.
Tak, I nie piję dużo, więc nie było większego przygotowywania się do picia lub czegokolwiek. Czuję, jak teraz mogę mieć szampana, ale na specjalną okazję.

To był Twój pierwszy alkohol, gdy miałaś 21 lat?
Nie, moim pierwszym alkoholem, który wypiłam była wódka z moimi wszystkimi przyjaciółmi z północy.

To hardkorowe.
I szłam z tym. A potem po prostu wypiłam kilka martini. Lubię je.

Czy posiadanie dziecięcej twarzy i popełnianie błędow na 16 bywało kiedykolwiek irytujące?
Irytuje tylko wtedy, kiedy hamuje mnie to przed graniem osoby mającej 18 lat. Gdy mówią "wyglądasz na 15 lat", a ja odpowiadam "ughhhh Co mam zrobić?. Ale nie przeszkadza mi to, mam na myśli to, jak wyglądam, prawda?

Jak to jest grać córkę takiego kultowego charakteru Disney'a jak Diabolina?
Fenomenalnie. Byłam związana bardziej z czarnymi charakterami, gdy byłam młodsza. Myślę, że ogólnie wszyscy złoczyńcy są zawsze bardziej interesującymi ludźmi. Zawsze kochałam Diabolinę, bo jest najbardziej zła z nich wszystkich i jeśli zamierzasz lubić jakiegoś złoczyńcę i jeśli zamierzasz być jak zły charakter to może pójść wszystko równie dobrze. Koncepcja "Następców" zaczyna być jedną z moich ulubionych rzeczy, które kiedykolwiek zrobiłam w moim życiu.

Jak uważasz, czy są jakieś rzeczy, które dziewczyny mogą wziąć od złych postaci?

Tak wiele z tego, co mam zamiar to pozytywnie i naprawdę utrzymać twoje myśli i czyste intencje. Myślę, że tak wiele z tego, co dzieje się dzisiaj w społeczeństwie powoduje u ludzi rozwijanie poważnego niepokoju. Świat staje się coraz bardziej szalony. Ale ja sądzę, że możemy uczyć się od złych postaci, że intensywność jest dobra. Myślę, że musimy pokazać dziewczynom, że bycie skomplikowanym jest dozwolone Myślę, że wielu ludzi wysławia bycie prostym, słodkim i łatwym. I myślę, że wiele dziewczyn jest przerażone byciem dużym oparciem. Uważam, że złe dziewczyny skupiają się na sobie trochę więcej. I pokazują, że są dobre, aby być potężne. Myślę, że to coś wszyscy możemy zabrać.

Jesteś pełna obaw o ucieczce od etykiety dziewczyny Disneya, jak idziesz naprzód ze swoją karierą?
Nie, nie przewidywałam tego, gdy miałam 14 lat i bałam się o etykiety i różnego rodzaju rzeczy, które się zbliżają z Disney Channel, ale stwierdziłam, że to prawdziwie nie przyniosło nic, ale światło i prawdziwą miłość pod moimi nogami i w moim życiu. Byli tak oddani. Naprawdę, to było najbardziej edukacyjne przeżycie o jakie mogłabym kiedykolwiek prosić. Myślę, że Disney Channel przestawia niesamowitą platformę, oczywiście, ale także ogromną sieć bezpieczeństwa i ciepło. Nie zdajecie sobie sprawy ze wszystkiego, co wam dają. To niespotykany sposób, który ma zostać wprowadzony do telewizji i muzyki. Onie nie zrobili nic poza uczeniem i troszczeniem się o mnie.


Więc, dlaczego sądzisz, że tak wiele gwiazd Disney'a mają w szczególności naprawdę ciężko z przystosowaniem się do życia poza Disney'em?
Myślę, że jest to prawdopodobnie łatwa odpowiedź!. Jedną rzeczą, która myślę, że prawdziwie pomogła było to, że zaczęłam współpracę z Disney'em później niż większość ludzi. Zaczęłam grać w wieku 14 lat i już znalazłam swój indywidualizm w tym punkcie, który służył i nadal służy mi bez końca. I uważam też, że każde doświadczenie każdego człowieka jest tym, co człowiek decyduje z nim zrobić.. I niekoniecznie jakaś rzecz z Disney Channel ma coś wspólnego z tym, jak ktoś z niego wychodzi. To tylko duże doświadczenie w bardzo młodym wieku i różne rzeczy dla różnych ludzi.


Czy czujesz jakiś obowiązek bycia wzorem do naśladowania?

Tak, absolutnie. Biorę to bardzo poważnie. Kocham moją młodszą publiczność, uwielbiam robić rzeczy, które są dla mojej młodszej widowni i gdy dorastam, robię też rzeczy dla mojej starszej widowni, ale trzymam te obie rzeczy osobno. Mam świetne stosunki z obydwiema grupami fanów. Kocham dzieci i jestem wielkim pasjonatem młodych umysłów oraz myślę, że dzieci muszą być traktowane bardzo poważnie.


Kim są kobiety, które szanujesz?
Tak wiele. Amy Poehler. Tina Fey. Meryl Streep. Jessica Lange jest moją ulubioną aktorką. Jest również wielu osobistych przyjaciół, których podziwiam. I moja mama i moja rodzina. Kocham kobiety. Kocham doceniać kobiety.


Dobrze, to ważne usłyszeć to właśnie teraz.
Tak, jest wiele złych rzeczy dziejących się teraz i uważam, że to satysfakcjonujące bycie zdolnym do szanowania swoich rówieśników. Otaczanie się ludźmi, do których ustosunkowuję się i od których uczę się każdego dnia. Jest to naprawdę magiczny czas w moim życiu, a ja jestem bardzo wdzięczna.


Jakie są twoje długoterminowe cele aktorskie?
KAŻDY CEL. Wystąpiłam właśnie w produkcji na żywo "Hairspray Live!" i naprawdę to ponownie zapaliło pluskwę sceniczną we mnie. Chciałabym kontynuować badanie sceny - Broawday, ewentualnie, gdyby mi pozwolili. Może kiedyś wkrótce. Kocham film. Kocham telewizję. Właśnie minęły 4 lata odkąd grałam w telewizji, więc patrzę na inne rzeczy, aby poszerzyć swoje horyzonty, ale chcę robić to wszystko zawsze. I nie każdy ma szczęście robić to, co robił zawsze.


Czy masz w planach jakąś nową muzykę teraz?
Robię. Obiecywałam moim fanom album już od jakiegoś czasu. Robię wiele ruchów w tym kierunku.


Jaki to będzie rodzaj albumu?
Mam wiele pomysłów i nie chcę dawać niczego o rzeczach, obecnie pracuję dalej. Obiecywałam go tak długo, że moi fani zasługują na to, żeby chociaż trochę rzeczy im ujawnić. Z pewnością to będzie to, co wielu fanów oczekiwałoby ode mnie, ale myślę, że dla niektórych fanów to nie będzie to, czego by chcieli.


Z którym Disney'owskim przystojniakiem poszłabyś na randkę?
Kreskówka? Myślę, że Książę Eryk jest oryginalnym przystojniakiem. Z kim chciałabym iść na randkę teraz? Nie wiem, czy mogę odpowiedzieć na to pytanie. Mogę być trochę niezdecydowana w tej strefie, ale myślę, że Książę Eryk na pewno.


Co jest pierwszym znakiem, że dziewczyna może zacząc randkować po zerwaniu z kimś?
Ona zetnie swoje włosy! Podobnie jak ja.


Wierzysz w odbijanie chłopaków?
Nie, nie wierzę w odbijanie chłopaków. Wierzę w odnajdywanie siebie i życie na własną rękę i robienie własnych rzeczy do momentu, aż ktoś podejdzie i nie będzie można go zignorować.


A kiedy ktoś to zrobi to uważasz, że dziewczyna powinna zrobić pierwszy krok?
Wierzę, że cokolwiek jest naturalne powinno dziać się tak, jak powinno. W mojej minimalnej ilości doświadczenia zawsze jest coś co jest nie do powstrzymania i myślę ze to jedyny powód by kontynuować cokolwiek.

W mojej minimalnej ilosci doswiadczenia zawsze jest cos co jest nie do powstrzymania i mysle ze to jedyny powod by kontynuowac cokolwiek

Co jest największym błędem ludzi o tobie, kiedy pierwszy raz cię poznają?
Myślę, że wiele osób uważa, że ​​jestem nieinteligentna, ponieważ jestem bardzo szczęśliwą osobą i mam dużo energii albo to jest fałszywe szczęście i fałszywa energia. Ja całkowicie to rozumiem, ponieważ jest dużo do przejścia i jestem bardzo emocjonalną istotą. To możne być trochę szerokie stwierdzenie, ale nie sądzę, żeby ktokolwiek kogo poznałam nie stworzył ze mną trochę głębokiej relacji. To naprawdę cudowna rzecz tworzyć relacje z ludźmi, którzy mogą nie spodziewać się takiej bliskości. I taki rodzaj światła mojego życia to bycie coraz bliżej ludzi.




















Podoba Wam się sesja zdjęciowa? Co sądzicie o wywiadzie? Czy wy też czekacie na album naszej Dove?

4 komentarze:

  1. Jaka Dove jest piękna! Nieważne jak ją pokażą, to zawsze zachwyca... Zazdroszczę jej troszkę xP KRAINADISNEYA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad jak i sesja! Czekam z niecierpliwością na album ♥ || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  3. Światny post 😘❤❤
    Uwielbiam twojego bloga 💓💓
    Zapraszam na mojego bloga, dopiero co zaczynam 💓❤
    http://mooonlight93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywiad jest bardzo treściwy i nadzwyczaj mi się spodobał, a mimo że był dość długi - z zaciekawieniem przeczytałam każdą odpowiedź. Sesja jest w takim staroświeckim i kobiecym klimacie - uwielbiam ją!

    www.ZaOkiemJulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon