piątek, 24 lutego 2017

Dove Cameron na pokazie mody Alice&Olivia


14 lutego w Nowym Jorku odbył się pokaz mody Alice and Olivia Jesień 2017 zorganizowany przez Stacey Bendet, na którym pojawiła się Dove. Miała na sobie piękny, czarny kombinezon w kwiaty, który od razu mi się spodobał! Dovey wygląda w nim cudownie! Zobaczcie jak prezentowała się w całości!

Kombinezon i dodatki: Alice and Olivia
Buty: Michael Kors


Okulary przeciwsłoneczne Alice + Olivia Victoria - $195


Kurtka Alice + Olivia Lila Embroidered Oversized Bomber - $695
Kombinezon Alice + Olivia Raven Embroidered Wide Leg - $995


Sandały na platformie Michael Kors Mariana - $88.52

ZDJĘCIA






























WYCHODZĄC Z POKAZU


















Podoba Wam się stylizacja Dovey? 

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wyglądała świetnie! Uwielbiam jej stylizacje, zawsze przemyślane, pełne szyku, elegancji, po prostu niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudownie! Aż sama postanowiłam rozejrzeć się za podobnym strojem dla siebie na jakąś okazje. Bardzo mi się podoba ♥ || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  3. Dove wygląda pięknie w tym kombinezonie! Jej stylizacje są coraz lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jej outfit na tym pokazie był niesamowity! *-* Idealnie dopasowany. <3

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kombinezon z początku wydał mi się sukienką, jednak z czasem obawy zniknęły. Mój wzrok zawodzi, lecz mimo wszystko, zarejestrował wystarczającą ilość zdjęć aby wywnioskować, że Dove wyglądała na tym pokazie mody wręcz szałowo!

    www.ZaOkiemJulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon