sobota, 4 lutego 2017

Dove Cameron na gali Harper's Bazaar


27 Stycznia Dove pojawiła się na gali Harper's Bazaar w West Hollywood, Kalifornii. Świętowała ich 150 rocznicę. Na cześć tej rocznicy ich międzynarodowa redakcja wybrała 150 najlepiej ubranych kobiet na świecie! Zapraszam do rozwinięcia!

Stylista: Chris Horan
Makijaż: Bethany McCarty
Fryzura: Bobby Eliot
Sukienka: MILLY Michelle Smith
Dodatki: RENVI™ by Morgan Cleary

ZDJĘCIA













































Jak waszym zdaniem Dove prezentowała się na gali? Podoba Wam się jej stylizacja?

5 komentarzy:

  1. Eee... Ta sukienka jest okropna. Serio. Nie podoba mi sie. Dasza słodka Dove, ma być słodką Dove. Jak dla mnie nie pasuje jej taki mocny makijaż. I włosy tak... Spięte.... Nie zachwyciła mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dovey jest naprawdę piękną kobietą i szczerze mówiąc ta sukienka i make up niezbyt mi się podobają. Co do fryzury również nie ma jakiegoś zachwytu. O wiele bardziej podobały mi się jej wcześniejsze kreacje, gdzie sukienki były eleganckie, a jednocześnie dziewczęce i make up delikatniejszy. Jednak jeżeli jej się podoba taki look szanuje to ♡ || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście wolę Dove w rozpuszczonych włosach. Sukienka również nie przypadła mi do gustu, poszerza ją. Widzę zresztą, że nie tylko ja mam takie zdanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! ♥
    Jednak co do wyglądu Dove, zgadzam się z resztą.
    http://soydaria123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja nie przypadła mi do gustu. Moim zdaniem Dove ma tutaj za ciemny makijaż, a fryzura w ogólne nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon