piątek, 15 lipca 2016

Nowa strona i gadżety TGATDC!

Wielu fanów pytało Dove i Ryana, kiedy pojawią się gadżety i ubrania z logiem ich zespołu. Wczoraj, a dokładnie 15 lipca została otwarta oficjalna strona TGATDC oraz sklep! Chcecie zobaczyć, co można na niej znależć? Zapraszam do rozwinięcia!

Strona została oczywiście bardzo dobrze dopracowana. Dominują takie kolory jak niebieski, biały i czarny. Na stronie są wstawione także social media zespołu wraz ze zdjęciami. Wstawione są też daty tras, więc będzie moża się dowiedzieć, gdzie mają najbliższy koncert.
W sklepie możemy znaleźć płytę z autografami, samą płytę, koszulki, czapkę z daszkiem i innego rodzaju rzeczy. Są one dostępne tylko w sklepie internetowym zespołu w preorderze. Wszystko znajdziecie tu *klik*
Jeżeli chcecie wiedzieć na bieżąco, co dzieje się na ich stronie, to zachęcam was do zarejestrowania się!
Bardzo się cieszę, że już powstała strona internetowa! Mam nadzieję, że ich płyta pojawi się też w Polsce. A wy? Jak myślicie? 
Premiera płyty "Negatives" już 29 lipca!

3 komentarze:

  1. Świetny post!
    Nie wiedziałam, że planowali założyć sklep ;*
    Strasznie mi się podoba ta 3 koszulka 👕

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie gadżety są fajne! Mam nadzieję, że płyta pojawi się też w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, aż płyta pojawi się w Polsce i trafi w moje ręce! :D Super post! ♥

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon