sobota, 9 lipca 2016

#noticemedove - Dove odpowiada na pytania od fanów!

W czwartek (7 lipca) Dove na swoim twitterze poprosiła fanów, aby zadawali jej pytania i oznaczali post hasztagiem #noticemedove, a ona odpowie na tyle, ile się da. Postanowiłam wybrać najciekawsze pytania, przetłumaczyć i umieścić je w poście. Zapraszam do przeczytania!
Fan: Jaka jest twoja ulubiona piosenka z EP?
Dove: Prawdopodobnie Gladiator lub Monster.

Fan: Powiedz, że mnie kochasz
Dove: Kocham cię :)

Fan: Tak cholernie cię kocham! Mam nadzieję, że miałaś dobry dzień :))
Dove: Aw ja też cię kocham :) Miałam dobry dzień

Fan: Proszę, kocham cię tak bardzo, że jesteś moim wzorem do naśladowania
Dove: Widzę cię kochana :) kocham cię.

Fan: Kiedy przyjedziesz do Japonii?
Dove: Mogłabym umrzeć, aby przyjechać do Japonii. Kocham was.

Fan: Co jest ostatnią rzeczą, którą jadłaś?
Dove: Kolba kukurydzy.

Fan: Przyjedź do Brazylii.
Dove: Bardzo bym chciała. Po prostu zaproście mnie.
Fan: Czy wiesz, jak bardzo Cię kocham?
Dove: Czy tak samo, jak ja Cię kocham?

Fan: Jak Ci minął dzień?
Dove: Był dobry :) Dużo pracy i stresu, ale nawet niewiele dobrego sprawiło, że to był dobry dzień.

Fan: Możemy uzyskać jakieś wskazówki, dotyczące tytułów utworów EP?
Dove: Więc myślę, że wyciekły, ale jest kilka nowych, których nie słyszeliście.

Fan: Co sądzisz o swoich brazylijskich fanach?
Dove: Kocham ich :)

Fan: Kto jest twoją inspiracją?
Dove: Moja mama, moja siostra, mój mężczyzna i mój tata i moi fani i moi przyjaciele. Otaczam się inspiracjami :)

Fan: Czy oglądałaś "Gdzie jest Dory"?
Dove: TAK OMG MAŁA DORY JEST MOJA NA ZAWSZE.

Fan: Jak długo Ty i Ryan pisaliście piosenki do "Negatives"?
Dove: Około 2 lata.

Fan: Czy masz zamiar kiedykolwiek wrócić do Polski?
Dove: Szczerze, mam taką nadzieję!! Kocham Polskę tak bardzo!! KOCHAM CIE

Fan: Pracujesz nad jakimiś innymi programami telewizyjnymi lub filmami?
Dove: Tak, ale nie mogę o nich mówić i to mnie zabija.


Fan: Jak jesteś podekscytowana na "Negatives"?
Dove: Tak podekscytowana, że nie masz pojęcia.

Fan: Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
Dove: Zbyt wiele do policzenia? Węglowodany, takie jak rogaliki, mac z serem, krakersy...również chipsy i salsa, pizza.
Fan: Top 5 najpopularniejszych piosenek???
Dove: Light in the piazza, Wicked, Jekyll i Hyde, Hairspray, Heather.


Fan: Jaka jest twoja ulubiona piosenka teraz?
Dove: The Ocean by Mike Perry :)


Fan: Maskara czy eyeliner?
Dove: Maskara, jeśli mnie znasz.

Fan: Będziemy mieć wkrótce gadżety z TGATDC?
Dove: Dziewczyny chcą je tak szybko.

Fan: Jaka jest twoja ulubiona restauracja?
Dove: Może Ruth Chris. Ich homary...

Fan: Byłaś na Filipinach? Mogłabyś nas odwiedzić!
Dove: Nie byłam, ale chciałabym.

Fan: Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
Dove: Są takie jedne z masłem orzechowym i są nie do przebicia.

Fan: Jesteś dosłownie najlepszą aktorką w historii. Zabijasz moje istnienie..KRÓLOWO
Dove: To zbyt słodkie dla mnie.

Fan: Czy kiedykolwiek pisałaś jakiś scenariusz?
Dove: OMG chciałabym. Również produkować i reżyserować.

Fan: Lubisz Horrory?
Dove: Tak, ale potem nie mogę spać sama.

Fan: Pewnego dnia pojedziemy do Disneylandu razem, bo dlaczego nie.
Dove: Ok
Fan: Nowy album na następny sezon "Liv i Maddie"?
Dove: Hmm...aktualnie nie wiem. Ale kilka nowych piosenek!

Fan: Wolałabyś być tylko na jednym show czy na jednym filmie franchise do końca swojej kariery?
Dove: Na filmie.

Fan: Jeżeli twoim następnym projektem miałby być Rom com,akcja,dramat,sci fi, horror, co byś wybrała?
Dove: Akcja albo dramat.

Fan: Gofry czy naleśniki?
Dove: W połowie ciepłe czekoladowe naleśniki z syropem kokosowym!!!!!!

Fan: Jakie są twoje ulubione kwiaty?
Dove: Białe róże.

Fan: Opiszesz swoich fanów w 3 słowach????
Dove: Lojalni, kochani i lekcy :)

Fan: Jaka jest twoja ulubiona rzecz do robienia, kiedy jesteś sama?
Dove: Spanie.

Fan: Czy naprawdę kochasz rekiny?
Dove: Kocham rekiny.

Fan: Dovelies czy koty???
Dove: Naprawdę, dlaczego chcesz to wiedzieć.

Fan: Jaki jest twój ulubiony, zabawny serial, który ostatnio oglądałaś?
Dove: "Broadcity", "KimmySchmidt", "InsideAmySchumer".

Fan: Jakie są twoje ulubione programy TV lub występy?
Dove: "Pushingdaisies", "Dr Who".
Podoba wam się post? Dowidzieliście się czegoś nowego o Dove?

11 komentarzy:

  1. Z odpowiedzi Dobę dowiedziała się dużo. Więcej takich postów!
    SwiatDisneya123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z wikipedii wiem, że EP to minialbum; symbolem tym oznacza się album muzyczny, który jest zbyt długi by nazwać go zwykłym singlem czy też – ze względu na zawarty na nim materiał – niekwalifikujący się jako maxi singel i który jest jednocześnie zbyt krótki by uznać go za pełnoprawny album długogrający. Też na początku nie wiedziałam :)

      Usuń
  3. Ajjj!
    Super post!
    Dove kocha Polskę!
    Ona jest taka przeurocza, na każdym kroku pokazuje fanom, jak bardzo ich kocha!
    Zapraszam do Mnie
    PS. Tyle razy padło tu stwierdzenia ,,Kocham Cię", że aż nie zliczę ;)
    www.nowoscidisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jej się u nas podobało! Świetny post! Zapraszam do mnie: http://zaczarowanyswiatdisneya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać, aż Dove zrobi kolejne Q&A! ♥ Ona jest przeurocza. ♥

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i tłumaczenie ♥♥
    Mam nadzieję, że niedługo znów odwiedzi Polskę! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne tłumaczenie, mam nadzieję, że załapię się na kolejne Q&A Dove :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na kolejne Q&A Dove bo to było genialne <3

    http://disney-ourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, dowiedziałam się dużo rzeczy o Dove

    http://disney-colorfulworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że Dove zrobiła coś takiego i fani mogli dowiedzieć się o niej jeszcze więcej! Mam nadzieję, że do nas przyjedzie!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon