poniedziałek, 2 maja 2016

Dove Cameron na Make-Up Artists And Hair Stylists Guild Awards

Dove Cameron na evencie Make-Up Artists And Hair Stylists Guild Awards w Paramount Studios w Hollywood w Kalifornii. Spotkała tam wiele gwiazd m.in Johnny'ego Deppa znanego wszystkim z roli Jack'a Sparrow'a.
The Make-Up Artists & Hair Stylists Guild (IATSE Local 706) jest oficjalnym związkiem zawodowym dla wizażystów i stylistów włosów w filmach, telewizji, scenach, reklamach, mediach cyfrowych i Disneyland Theme Park. Ci artystyczni specjaliści stworzyli kultowe wyglądy niezapomnianych bohaterów i gwiazdd Hollywood i wpłynęły na główne trendy w branży konsumenckiej.
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika ♡DOVE♡ (@dovecameron)
TŁUMACZENIE:"niewątpliwie jeden z najlepszych momentów mojego życia do tej pory. największy działający wpływ mojego dzieciństwa poza Winonem"


TŁUMACZENIE:"Jestem wdzięczna za ludzi, którzy są twórczy, hojni, pełni pomysłów i pasji i innowacji. Mózg/dłonie/pióro na papierze/sercu ludzi. Jestem wdzięczna za ludzi, którzy tworzą filmy. Filmy były źródłem mojego dzieciństwa i nadal są źródłem i centrum mojego życia. Jestem zaszczycona mieszać się z ludźmi (z tyłu i z przodu z kamery) którzy tworzą tworzą światy i historie, które są paliwem ...życia i pomysłów i innych światów i historii. Zostałam ukształtowana przez filmy. Filmy na mnie wpłynęły i podniosły. Nie ma innego miejsca, gdzie wolałbym być niż w towarzystwie ludzi, którzy dają swoje życie filmowe. Dziękuję za pozwalanie mi bycia obecną dziś wieczorem, #MUAHs"

Dove ubrana była w piękną, czarną sukienkę z czerwono-srebrnymi wzorami. Mi się kojarzy właśnie z takim słowiańskim stylem. Makijaż został zrobiony przez Danielle Saunders Rush. Fryzurę ułożył Michael Preitz, a stylizacją zajął się Chris Horan.














2 komentarze:

  1. Super blog! Uwielbiam nawet Kocham Dove <3 ! trzymaj tak dalej a zajdziesz daleko :* <3
    Zapraszam na mojego bloga : http://kreatywnamarcela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon