poniedziałek, 2 maja 2016

Kids Choice Awards 2016

Dove Cameron na Nickelodeon's 2016 Kids' Choice Awards 12 marca 2016 roku w Inglewood, Californii. Dovey została nominowana jako "Najlepsza aktorka telewizyjna - serial dla dzieci".
29 gala Nickelodeon Kids' Choice Awards odbyła się 12 marca 2016 o godz. 20:00. Prowadzącym galę był Blake Shelton, amerykański wokalista country. Gala po raz ósmy była transmitowana na kanale Nickelodeon Polska, a transmisja odbyła się w niedzielę 13 marca 2016 o godzinie 19:30.
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika ♡DOVE♡ (@dovecameron)
TŁUMACZENIE: "Dziękuję wszystkim, którzy głosowali. Tak super, że mamy noce poświęcone na dzielenie się miłością. Jak...jak fajnie. Dalej ludzie."


TŁUMACZENIE:"płaczę ze szczęścia z powodu czystej miłości, którą wy możecie produkować i wysyłać na naszą drogę. zwariowane. (również różnica wzrostu) dziękuję KCAs za pozwolenie być nam obecnymi!"


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika ♡DOVE♡ (@dovecameron)
TŁUMACZENIE:"Gratulacje dla pań z @fifthharmony. drugą nagrodę mogłam dać wam wszystkim! tyle miłości Xx"


TŁUMACZENIE:" ok przysiegam, że skończę z postami po #kca ale muszę wstawic credit @michaelpreitzhair i @dlsmakeup i ja potrzebujemy postu jakim jest miłość dla drużyny "

Tą piękną sukienkę zaprojektowała Hayley Paige. Stylizacja zrobiona przez Chrisa Horana.































3 komentarze:

  1. Właśnie znalazłam się na twoim blogu i bardzo mi się spodobał. Świetny post!
    Zapraszam również do mnie- swiatdisneya123.blogspot.com Za wszystkie obserwacje i komentarze jestem wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jak zawsze! Bardzo podoba mi się jej stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon