sobota, 23 kwietnia 2016

Dove w Manchesterze

Przed premierą nowego filmu "Cloud 9", młoda gwiazda Disneya złożyła wizytę w Manchesterze i skierowała się prosto na stok narciarski w Chill Factore.



Dove powiedziała:" Bardzo chciałbym, pojeździć na snowboardzie, ale chcę tego samego co Disney- chcę, aby moje kości były nienaruszone!


"Wychowałam się na snowboardzie, ale nawet nie dostałam do zrobienia za dużo w tym filmie, żaden z głównych aktorów nie zrobiłby tego dla ryzyka kontuzji. Ale jestem wdzięczna, ponieważ oznacza to, że jeszcze żyję."

"Nie jestem imprezową dziewczyną. Kiedy skończyłam 18 lat byłam najbardziej podekscytowana, mogąc głosować po raz pierwszy."
Dove , gwiazda serialu Disney Liv i Maddie, skończya 18 lat , podczas tournée po Europie promując swój nowy film Disney Channel, ale nie próbowała żadnego alkoholu podczas pobytu w Wielkiej Brytanii.

Była nakręcona przez CBeebies w SnowDome, gdzie została poproszona o udział w rzutach karnych. Dove przyznała, że przed wyjazdem do Wielkiej Brytanii, nie wiedziała zbyt wiele o piłce nożnej.

Powiedziała: "Czuję się błogosławiona, że wiedziałam w tak młodym wieku, co chcę robić w życiu i kiedy mam zaszczyt mieć klucz do samochodu  aby jeździć na własnych warunkach, nie robić bałaganu."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Szablon